HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Salesforce ADM-261 問題集

ADM-261

試験コード:ADM-261

試験名称:Service Cloud Administration

最近更新時間:2025-06-13

問題と解答:全359問

ADM-261 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ADM-261 資格取得

質問 1:
A company has created a new onboarding process. An Agent must create ten open activities that align to a step of this onboarding experience. Creating these activities can take up to 20 minutes each to complete.
What should the Agent recommend to minimize costs?
A. Hire a certified developer to write an apex trigger thatcreates each new activity.
B. Provide a macro that will automatically create the activities when executed.
C. Assign a single agent to create the activities on all new onboarding cases.
D. Add an object-specific custom quick action to create new activities.
正解:B

質問 2:
A Service Consultant has been asked to design a solution for Service Reps to communicate with customers via Twitter What should the Consultant recommend implementing in the Lightning Service Console?
A. The Social Feed
B. The Case Feed
C. A Twitter Macro
D. A Custom Component
正解:B

質問 3:
UniversalContainers initiates cases based on electronictransmissions from power units. The case management process is as follows:
A work order is submitted to a field service team to perform a technical review.
After the technical review is closed, an agent needsto contact the customers to review the activities.
Cases can only be closed after the customer review has been completed.
Universal Containers needs to determine whether the work orders and customer contacts should be stored as child cases or on arelated custom object.
Which three aspects should the consultant consider to meet these requirements?
Choose 3 answers
A. Account team relationship to the primary contact
B. Case closure rules on the original case
C. Total number of account and contact records in the database
D. Visibility and access to thework order records
E. Work order and customer contact escalation requirements
正解:B,D,E

質問 4:
Universal Containers' contact center would like to measure and communicatecase escalation rates to management. Which solution should a consultant recommend to meet this requirement?
A. Create a formula field on the case record to calculate percentage of escalated cases
B. Create abucket field on a report to calculate the percentage of escalated cases
C. Create a case report with a custom summary formula to calculate the percentage of escalated cases
D. Create a daily snapshot report of all cases and calculate percentage of escalated cases
正解:C

質問 5:
UC has a three-tiered contactcenter.Cases are routed to Tier 1 or Tier 2 based on severity, priority, complexity, or SLAs. Cases are assigned to Tier 3 only if they are escalated by Tier 1 and Tier 2. How can UC measure case escalation?
A. Create a case report to show all casesacross tiers filtered by an escalation flag.
B. Create an approval process to ensure only the appropriate cases get escalated.
C. Create a custom trigger to generate history when cases get escalated between tiers.
D. Create a case report to show the number of cases for each tier and sort them by case owner.
正解:A

質問 6:
What is a benefit of a quality monitoring system? Choose 2 answers
A. Teach new agents how to handle difficult situations
B. Lower the average speed of answer (ASA)
C. Capture inappropriate word usage and generate reports
D. Enforce a consistent standard of service for customer interaction
正解:C,D

質問 7:
Universal containers wants to implement Omni channel within service cloud for its representatives.
What is the first step required to configure Omni channel?
A. Contact salesforce to have Omni channel enabled.
B. Assign users to Omni channel permissions.
C. Assign users to the Omni channel feature license.
D. Enable Omni channel in setup.
正解:D

質問 8:
Whendesigning a Case management solution to increase agent productivity, which Service Cloud features should you consider first? Choose 2 answers.
A. Case dashboards
B. Case queues
C. Caseassignment rules
D. Case custom reports
正解:B,C

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のSalesforce ADM-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce ADM-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce ADM-261を持っていることを保証します。

弊社のSalesforce ADM-261を利用すれば試験に合格できます

弊社のSalesforce ADM-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はADM-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ADM-261無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce ADM-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のADM-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce ADM-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

TopExamは君にADM-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料Salesforce ADM-261サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ADM-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのADM-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ADM-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のADM-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

Salesforce Service Cloud Administration 認定 ADM-261 試験問題:

1. Auto Response rules work on which objects?

A) Accounts and Cases
B) Leads and accounts
C) Accounts and Opportunity
D) Leads and Cases


2. Universal containers wants to maintain service level agreements on its customer cases. Customers are provided different service levels based on their services agreement. The VP of customer service wants to use service cloud to track and ensure senior management is alerted when cases have not completed certain stages.
Which service cloud feature should the consultant recommend to address this requirement?

A) Entitlements and milestones
B) Case escalation
C) Salesforce console
D) Case assignment


3. Universal Containers has scheduled a major upgrade to its Customer Community next month. The community is expected to beunavailable for approximately 8 hours. The executive team is concerned about how the upgrade and associated outage will impact customers. Which three measures should the Consultant recommend to ensure transparency during the upgrade process? Choose 3 answers

A) Send routine status updates to customers via Chatter during the upgrade.
B) Notify customers once the upgrade is completed and full services are restored.
C) Replace the defaultoutage page with a custom page containing upgrade information.
D) Publish ongoing updates to the community knowledge base with details about the upgrade.
E) Communicate information about the upgrade to customers in advance.


4. A customer calls the service desk at Universal Containers. The agent assigned to the call creates a case tocapture the issue, butlater realized the caller is not eligible for support. What solution should a consultant recommend to prevent the scenario from happening in the future?

A) Add the entitlements related list to contact records
B) Add the assets related list to contact records
C) Add the service contract related list to contact records
D) Add the entitlement contacts related list toaccount records


5. What are two design considerations for a Live Agent implementation? Choose 2 answers

A) ChatCharacter Limit
B) Chat Visitor Browser
C) Idle Connection Timeout
D) Chat Window Title


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: B、C、E
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: B、C

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。