一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce ADM-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce ADM-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce ADM-261を持っていることを保証します。
弊社のSalesforce ADM-261を利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce ADM-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はADM-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce ADM-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のADM-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce ADM-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
TopExamは君にADM-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は無料Salesforce ADM-261サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ADM-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのADM-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
ADM-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のADM-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
Salesforce Service Cloud Administration 認定 ADM-261 試験問題:
1. A manager has noticed an increasein average case age. This isnegatively impacting customer satisfaction. The manager wants to compare the amount of time that cases have spent within each status during their lifecycle.
Which reporting solution should be recommended?
A) Create a report using the Case Age report type.
B) Create a report using the Case Snapshot report type.
C) Create a report using the Case Historical Trending report type.
D) Create a report using the Case Lifecycle report type.
2. Universal Containers has implemented Service Cloud in its call center and wants to integrate it with its existing telephony system. All members of staff use a standard build for desktop computers and the IT department has indicated that they are unable to produce a custom desktop build for the call center staff.
Which solution should a consultant recommend?
A) Implement an adapter using the Telephony API.
B) Build an adapter using the telephony vendor's toolkit.
C) Implement an adapter built on Open CTI.
D) Move to a cloud -based telephony system.
3. The Universal Containers Contact Center hasCustomer Support Agents who speakSpanish and wants all cases where Spanish is the preferred language to be handled by these agents in real time. Universal Containers allows customers to contact agents through phone and chat.; Which solution should be implemented to support this?
A) Visual Workflow
B) Omni -Channel
C) Case Auto -Response Rules
D) Case Assignment Rules
4. UCs is implementing Salesforce Knowledge at its contact center. The contact center has a dedicated support team for each product that it supports. Contact center agents should only be able to view articles for the product they support. What solution should a consultant recommend to meet this requirement?
A) Assign team-based roles to the associated product data category value
B) Assign team-based profiles to the associated product article types
C) Assign team-based profiles to theassociated product data category value
D) Assign team-based roles to theassociated product article types
5. Universal Containers requires a scheduling solution that will allow Managers to coordinate service engineers across multiple Territories.
What solution should a consultant recommend?
A) Salesforce Mobile App
B) Employee Community
C) Field ServiceLightning
D) Lightning Console
質問と回答:
質問 # 1 正解: D | 質問 # 2 正解: C | 質問 # 3 正解: B | 質問 # 4 正解: A | 質問 # 5 正解: C |