HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Salesforce ADM-261 問題集

ADM-261

試験コード:ADM-261

試験名称:Service Cloud Administration

最近更新時間:2025-09-11

問題と解答:全359問

ADM-261 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ADM-261 資格取得

質問 1:
Universal Containers (UC) wants to schedule for repair service when an agent is unable to solve the customer's problem via the call center.
Whatfunctionality should a consultant recommend to satisfy the UC's need?
A. Contact Request
B. omni Channel
C. Field Service
D. Mobile Connect
正解:C

質問 2:
How should a Consultant provide Suggested Article functionality to Lightning Service Console users?
A. Add the Suggested Article widget to the Case page layout.
B. Add theKnowledge tab to the Console app.
C. Create email templates with Knowledge Articles attached.
D. Add the Knowledge Component to the Service Console.
正解:D

質問 3:
UC's service center needs to provide support for a new product line. The product manager would like to be notified whenever a customer reports a new defect. Which solution should a consultant recommend to meet this requirement?
(choose 1 answer)
A. Use an escalation rule to move cases into the product manager queue
B. Use a workflow rule to send an email to the product manager
C. Use Chatter case feed and case teams to monitor cases
D. Use anassignment rule to assign new cases to the product manager
正解:B

質問 4:
KCS (knowledge centered support) what is it? Choose 2Answers
A. Method for social media management
B. Standard for managing customer support and delivery
C. Process for creating and maintaining knowledge
D. Share knowledge with the business partners
正解:C,D

質問 5:
Universal containers wants to provide its 20 million customers with a portal where they can:
- Submit inquiries,
- Monitor the status of those inquiries,
- View their contact information.
To meet these requirements, which type of portal license would be most appropriate for the customers?
A. Employee Community
B. Sites
C. Customer Community
D. Partner Community
正解:C

質問 6:
Which solution should a consultant recommend?
A. Create a visualforce page called knowledge sidebar on the case page layout.
B. Implement a salesforce console for service and enable the knowledge sidebar on the case page layout.
C. Enable the knowledge sidebar setting in the case support settings.
D. Universal containers recently rolled out a lightning knowledge implementation; however, users are finding unreliable and unrelated knowledge articles displayed in the knowledge one widget in the salesforce console.
E. Enable the knowledge sidebar related list on the case page layout.
正解:B

質問 7:
Universal containers want to identify potential delays in the customer support process. Which metric should the contact center management analyze? (Choose 1)
A. Open cases by reason.
B. Cases created by type.
C. Average case stage duration.
D. Case volume by channel.
正解:C

質問 8:
Universal Containerswants customers to have the ability to log cases with structured data and route based on Urgency and Product Line.
How should aConsultant accomplish this?
A. Standard Email-to-Case with assignment rules
B. Lightning Email with web routing prioritization
C. Standard Web-to-Case with assignment rules
D. Omni-Channel with prioritized queues
正解:A

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のSalesforce ADM-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce ADM-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce ADM-261を持っていることを保証します。

弊社のSalesforce ADM-261を利用すれば試験に合格できます

弊社のSalesforce ADM-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はADM-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ADM-261無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce ADM-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のADM-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce ADM-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

TopExamは君にADM-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料Salesforce ADM-261サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ADM-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのADM-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ADM-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のADM-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

Salesforce Service Cloud Administration 認定 ADM-261 試験問題:

1. Universal Containers wants to import articles from a previous database into their new Salesforce Knowledge Implementation. Many of their "How To" articles have images that must be migrated.
Which statement is true about migrating images into Salesforce Knowledge?

A) Ensure that each image doesNOT exceed the maximum of 25 MB
B) Upload the images into Salesforce prior to importing the articles
C) Convert all images to .jpeg, as this is the only supported file type
D) Include images in an .html file using the image tag and src attribute


2. A manager has noticed an increase in average case age. This is negativelyimpacting customer satisfaction.
The manager wants to compare the amount of time that cases have spent within each status during their lifecycle.
Which reporting solution should be recommended?

A) Create a report using the case lifecycle report type.
B) Create a report using the case snapshot report type.
C) Create a report using the case historical trending reporttype.
D) Create a report using the case age report type.


3. Universal Containers would like for article to be different channel for social interactions.
What solution should a consultant recommend?

A) Create a Chatter group and invite the customer to join withan external chatter user.
B) Set up insert Article into Social post and enable the customer community portal.
C) Set up communication channel layouts in the object manager to use Insert Article into Social post.
D) Create a Visualforce page on the customer community portal.


4. A customer utilizes a high-volume Service Cloud portal for its Web customer support and is interested in deploying a chat solution.
What should be the firststep in configuration and customization?

A) Enable Chatter Messenger for the organization
B) Create an iframe to display the chat window
C) Create user profiles or permission sets
D) Enable Live Agent for the organization


5. Which of the following utilize the "Automated Case User" (Choose 3 answers):

A) When a case is escalated this user is listed in the case history
B) When an email notification is triggered via workflow this user is listed in the case history
C) When a case is automatically assigned using assignment rules this user is listed in the case history
D) When a case iscreated via Email-To-Case this user isassigned as the case owner
E) When a case is created via Web-To-Case this user is listed in the case history


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: B
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: A、C、E

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。