HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

IBM C2180-526 問題集

C2180-526

試験コード:C2180-526

試験名称:IBM Application Integration Middleware L1 Support Application Development

最近更新時間:2025-05-04

問題と解答:全55問

C2180-526 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集C2180-526 資格取得

質問 1:
A customer opens a Problem Management Record (PMR) electronically and provides a ComplD. The Level 1 support professional cannotfind entitlement for this CompID. When informing the customer that no support contract was found, the customer sends a fax to the L1 support professional with the customer's support document including the Passport Advantage number and customer number.What should the L1 support professional do in this case?
A. Create a secondary PMR and requeue it to the entitlement exception team and work on the primary PMR after entitling it with "no valid contract".
B. Re-entitle the PMR for any product and work on the PMR.
C. Close the PMR.
D. Create a secondary PMR and requeue it to the entitlement exception team and requeue the primary PMR to the feedback queue until notified by the entitlement exception team.
正解:D

質問 2:
A customer opened a PMR to request a fixpack for WebSphere Application Server. What action should the L1 support professional take?
A. Close the PMR as it is out of L1 support scope.
B. Post thread in developerWorks forum and direct the customer to it.
C. Contact L3 to get fixpack.
D. Search for fixpack and provide link and instruction to customer.
正解:C

質問 3:
The L1 support professional received a secondary Problem Management Record (PMR) and needs to requeue this secondary PMR to the primary PMR location. Which function does the L1 support professional use to locate the primary PMR using CallCenter?
A. List Calls
B. List Queues
C. List Primary
D. ListPMRs
正解:B

質問 4:
Premium Support offerings are services that provide:
A. additional and specialized support on Operating Systems.
B. additional and specialized support on Operating Systems or Middleware products.
C. additional and specialized support on Middleware products.
D. specialized support on Operating Systems or Middleware products
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 5:
Which one of the following functions is provided by the Technical Support organization flashes?
A. Search, List by Product ID, Activity last 12 month
B. List by product. Activity last month. List by Doc ID
C. Advanced Search, List by submitter. Activity last month
D. List by Product Activity last 12 month. Search by submitter
正解:C

質問 6:
While working on a Problem Management Record (PMR), the L1 support professional is called to an urgent meeting. When returning from that meeting, it appears that the PMR is still dispatched. What is the correct action for the L1 support professional to take?
A. Continue to work on the PMR with no time adjustment.
B. Immediately requeue the PMR with no time adjustment.
C. Requeue the PMR using the "No Change" option to adjust time recording.
D. Continue to work on the PMR and adjust time recording for the meeting.
正解:D

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のC2180-526問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のIBM C2180-526を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社は無料IBM C2180-526サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C2180-526サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC2180-526問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

C2180-526試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のIBM C2180-526をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたIBM C2180-526をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のIBM C2180-526を持っていることを保証します。

弊社のIBM C2180-526を利用すれば試験に合格できます

弊社のIBM C2180-526は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC2180-526問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

C2180-526無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のIBM C2180-526を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC2180-526問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

TopExamは君にC2180-526の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

IBM Application Integration Middleware L1 Support Application Development 認定 C2180-526 試験問題:

1. The customer has expressed their concern on one of their Severity 1 Priority 1 Problem Management Records (PMRs)and has requested a call back from management. The L1 support professional needs to inform the Duty manager about the customer's escalation.
How does the L1 support professional find the Duty manager?
From the:

A) PMR scratch pad
B) BluePages
C) Account Representative responsible for the customer
D) Contact Reference File (CRF)


2. What is the purpose of the externally available IBM Support Assistant (ISA) tool? It is an IBM tool:

A) where customers are able to download software products.
B) to open an Enhancement Request.
C) for the customer entitlement process.
D) that helps customers find answers and resolve issues with IBM software products.


3. Which of the required fields in a Design Change Request (DCR) has the most influence on the decision whether a requested functionality will be added to a product?

A) Requested Completion Date
B) Priority
C) Description
D) IBM business justification


4. While working a Problem Management Record (PMR), a Level 1 support professional learns that the PMR has been added to an existing Critical Situation (CritSit) for the customer. What needs to be done to ensure proper handling of the PMR?

A) Update the Complaint field to include the CritSit number, ensure PMR is worked in an agreed upon timeframe with the customer, and attend any customer CritSit calls requested by the Project Office.
B) Update the CritSit field to include the CritSit number, ensure PMR is worked on a daily basis, and attend any customer CritSit calls requested by the Project Office.
C) Update the Complaint field to include the CritSit number, ensure PMR is worked on a daily basis, and attend any customer CritSit calls requested by the Project Office.
D) Update the CritSit field to include the CritSit number, ensure PMR is worked in an agreed upon timeframe with the customer, and attend any customer CritSit calls requested by the Projectoffice.


5. What would a L1 support professional use Really Simple Syndication (RSS) feed for?

A) to subscribe to updates from a Web page.
B) to program an application.
C) to change a Web page.
D) as a reliable tool for Site Services.


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: D
質問 # 3
正解: B
質問 # 4
正解: B
質問 # 5
正解: D

C2180-526 関連試験
A2050-723 - Assessment: IBM WebSphere Commerce V7.0 Application Development
P9530-039 - IBM WebSphere MQ Technical Sales Mastery Test v2
A2180-606 - Assessment: IBM WebSphere Business Modeler Advanced Edition V7.0, Business Analysis and Design
A2050-724 - Assessment: IBM WebSphere Commerce V7.0, System Administration
A2040-921 - Assessment: IBM WebSphere Portal 7.0 Migration and Support
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。