HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

HDI HD0-200 問題集

HD0-200

試験コード:HD0-200

試験名称:HDI Qualified Help Desk Senior Analyst

最近更新時間:2024-04-24

問題と解答:全114問

HD0-200 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集HD0-200 資格取得

質問 1:
What are the two key benefits of self help technology? (Choose 2)
A. It reduces calls in to the help desk.
B. It educates customers.
C. It reduces the need for technical support staff.
D. It allows for longer wrap-up time.
正解:A,B

質問 2:
When designing a help desk technology infrastructure, which two components are most commonly included? (Choose two)
A. Interactive Voice Response.
B. Telephony system.
C. Call logging system.
D. Web server.
正解:B,C

質問 3:
If a colleague told you that there was a problem with one of the gateways, what would he be referring to? (Choose one)
A. One of the routers on the network.
B. The security gates for the building.
C. The secure access gate into the help desk.
D. One of the hubs on the network.
正解:A

質問 4:
What are three tasks associated with designing the technical help desk infrastructure?
(Choose three)
A. Designing a flow chart of required components.
B. Estimating the number of expected calls.
C. Installing a knowledge database.
D. Estimating the number of required help desk personnel.
正解:A,B,D

質問 5:
What are the three most likely disadvantages of cross-functional teams? (Choose three)
A. Departmental managers may lose control.
B. They may pull staff away from their normal duties.
C. They may hinder interdepartmental rapport.
D. They may be time consuming.
正解:A,B,D

質問 6:
You are speaking to a customer who has an incident that requires you to perform further research before you can apply a resolution. You document the situation and the impact.
What is the best action to take next? (Choose 1)
A. Ask your team colleagues to concentrate on this problem with you.
B. Develop a multi-functional team to address the situation.
C. Close the call.
D. Explain to the customer what will happen next.
正解:D

質問 7:
What are two benefits of having service continuity sites? (Choose 2)
A. The risk of the business failing is reduced/ removed.
B. Personnel are transported in and out as required.
C. Staff requirements are taken into account.
D. Service levels can be maintained.
E. They are located close to the company headquarters.
正解:A,D

質問 8:
What are the two most important requirements for ensuring successful change management? (Choose 2)
A. Change management authorisation and approval.
B. Buy-in of affected stakeholders.
C. IT approved changes.
D. Meeting ISO9000 documentation standards
E. Administrative staff support.
正解:A,B

質問 9:
You are a help desk analyst and you are having difficulty understanding a customer from another country. What is the best action for you to take? (Choose 1)
A. Tell the customer you are sorry but you cannot understand him, and suggest he calls back another time.
B. Tell the customer you will send him a user manual.
C. Ask the customer if there is someone else who speaks your language more fluently who could assist.
D. Ask the customer to email you instead.
正解:C

弊社は無料HDI HD0-200サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料HD0-200サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのHD0-200問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

HD0-200試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のHD0-200問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のHDI HD0-200をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI HD0-200をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI HD0-200を持っていることを保証します。

TopExamは君にHD0-200の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のHD0-200問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI HD0-200を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社のHDI HD0-200を利用すれば試験に合格できます

弊社のHDI HD0-200は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はHD0-200問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

HD0-200無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI HD0-200を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

HDI Qualified Help Desk Senior Analyst 認定 HD0-200 試験問題:

1. What is a common method used to analyse measurements? (Choose 1)

A) Root cause analysis.
B) Current state assessment.
C) Trend analysis.
D) Service level agreements.


2. Which is a technique used in paraphrasing? (Choose 1)

A) Using complex sentence patterns.
B) Using the passive voice.
C) Using synonyms.
D) Using parroting.


3. What are the two most important characteristics of successful teams? (Choose 2)

A) They are given challenges to meet and are rewarded effectively.
B) They have individual responsibilities to which they work exclusively.
C) There are many different personalities and skills.
D) They always make all decisions together.


4. What are three key advantages of outsourcing? (Choose three)

A) Increased profitability.
B) Decreased responsibility for customer satisfaction.
C) Reduced cost for provision of support.
D) Lower capital outlay.
E) Fewer resource requirements.


5. A customer calls and cannot print anything. The help desk does not know if the cause of the problem is at the desktop, printer, or network. Which is the best question to ask?
(Choose 1)

A) Can anyone else print to the printer?
B) Is your printer networked?
C) What application are you trying to print from?
D) Is your printer LAN connected?


質問と回答:

質問 # 1
正解: C
質問 # 2
正解: C
質問 # 3
正解: A、C
質問 # 4
正解: C、D、E
質問 # 5
正解: A

HD0-200 関連試験
HD0-400 - HDI Qualified Customer Support Specialist
QQ0-100 - HDI qualified help desk analyst(hda)
QQ0-400 - HDI qualified customer supprot specialist(css)
QQ0-301 - HDI Service Desk Manager (SDM)
QQ0-401 - SDI-Service Desk Foundation Qualification
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。