弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のSDM_2002001030問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のNokia SDM_2002001030を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料Nokia SDM_2002001030サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料SDM_2002001030サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのSDM_2002001030問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
SDM_2002001030試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のNokia SDM_2002001030をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたNokia SDM_2002001030をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のNokia SDM_2002001030を持っていることを保証します。
弊社のNokia SDM_2002001030を利用すれば試験に合格できます
弊社のNokia SDM_2002001030は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はSDM_2002001030問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のNokia SDM_2002001030を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のSDM_2002001030問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君にSDM_2002001030の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Nokia SDM Certification - PS NSOP 認定 SDM_2002001030 試験問題:
1. What does Business Management in the Operations Model mean?
A) F&C activities related to Contract Management.
B) Contractual SLA management, Contract management, Partner management and Risk Management.
C) Scope of Outsourced Service Delivery including day to day operations of the CSP networks and all hosted systems.
D) Management of a (G)NOC and field maintenance organisation.
2. A risk event with a 100% probability of occurrence is;
A) very irritating.
B) an issue and triggers the mitigation plan.
C) a risk event with a high impact.
D) a problem and triggers the contingency plan.
3. What is the purpose of a Project Target Agreement for Network Operations?
A) 1) Agreement between the Operations Manager and the customer of the operational targets and the contract terms at the start of project execution 2) Formal approval from the customer that the Operations Manager proposed by NSN is considered acceptable from customer's perspective.
B) 1) Agreement between the Operations Manager and his line manager of the targets relevant for Short Term Incentives 2) Operations Manager's confirmation that he is aware of and accepts his incentive relevant objectives.
C) 1) Full or partial agreement between the Bid Manager and the relevant Operations Manager of the cost baseline and the contract terms at the end of the handover process 2) Operations Manager's formal confirmation that all relevant information from the Bid phase was handed over. 3) Release of the Bid team
D) 1) Full or partial agreement between the CT Head and the respective Operations Manager on the cost baseline and the contract terms at the end of the handover process. 2) Ops Mgr's formal confirmation that all relevant information from the Bid phase was handed over. 3) Release of the Bid team
4. Which of these Key Performance Indicators (KPI) supports the identification of possible cost overruns?
A) Gross Margin (GM).
B) Forecast Costs (NELLE).
C) Actual Costs.
D) Project Cost Adherence (PCA).
5. Under what circumstance could Technical support be provided by Care Engineers?
A) Where the customer contract included care ESS or onsite support services.
B) For any fault that cannot be resolved by Technical Support.
C) In all circumstances where Care are co-located within the same location as Technical support.
D) In all fault cases concerning 3rd party hardware issues.
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: D | 質問 # 3 正解: D | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: A |