弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
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安全的な支払方式を利用しています
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領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 2M00001Aをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 2M00001Aをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 2M00001Aを持っていることを保証します。
弊社のAvaya 2M00001Aを利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 2M00001Aは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は2M00001A問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
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弊社は無料Avaya 2M00001Aサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料2M00001Aサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの2M00001A問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
2M00001A試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
Avaya Selling Avaya Contact Center Solutions for IP Office - APSS Online Test 認定 2M00001A 試験問題:
1. Which are four midsize contact center customer pain point? (Select four.)
A) Midsize contact centers have sophisticated contact center capabilities but lack the desire to use them to their full potential
B) Many midsize contact centers have IT resources that consist of a limited staff of generalists
C) Many midsize contact centers have basic automated call distribution (ACD) and reporting - which is no longer meeting their center's requirements
D) Midsize contact centers' end customers want to interact with the business through the channels they choose
E) Midsize contact centers have many of the same customer experience aspirations as large enterprises, but with far smaller budgets
2. Which are three pitch elements that can be included to highlight what end customers are looking for when contacting a business of any size? (Select three.)
A) End customers want to connect to the right person regardless of the media they use to connect
B) Businesses need to adapt to the needs of their end customers
C) Present day customers are more apt to use voice, to contact a business
D) Other media types can be less expensive than using voice only
3. Which are four business attributes where you should propose Avaya Contact Center Select to a business? (Select four.)
A) The business needs blended multichannel
B) The business requires feature richness
C) The business requires English-only support
D) The business considers the contact center as mission critical
E) The business needs to respond or initiate social media interactions
4. Identify the supervisor capacities for Avaya Contact Center Select with IP500V2-
A) 50
B) 30
C) 100
5. When you ask a Line of Business Leader the question: "Do you know how many customers contact your business, how often their issues are resolved on the first call, and how frequently they drop?" What need does this question help you highlight? (Select one.)
A) The need for more complex contact center capabilities
B) The need to measure and track interactions in both real-time and historically
C) The interest of including social media interactions into the contact center
D) The need for a voice-only solution
質問と回答:
質問 # 1 正解: B、C、D、E | 質問 # 2 正解: A、C、D | 質問 # 3 正解: A、B、D、E | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: B |