HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Avaya 7497X 問題集

7497X

試験コード:7497X

試験名称:Avaya Oceana™ Solution Support Exam

最近更新時間:2025-08-28

問題と解答:全68問

7497X 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集7497X 資格取得

質問 1:
Which parameter uniquely identifies a contact while It is being processed in Engagement Designer?
A. WorkRequestID
B. DNIS Number
C. Caller ID
D. Contextld
正解:D

質問 2:
Given the following CSC attribute string:

What is the significance of CM7 in the CSC communication manager list?
A. It should match the Communication Manage FQDN.
B. It should match the Communication Manager IP address.
C. It should match the Communication Manager host name.
D. It should match the Switch Connection Name in the AES server.
正解:D

質問 3:
For providing a treatment similar to an Experience Portal, which VON is required in Communication Manager?
A. Self Service VDN ,
B. Routing VDN
C. Ingress VDN
D. Transfer VDN
正解:B

質問 4:
Under the Avaya Aura Experience Portal Oceana Sample Application variable configuration settings, what is the significance of the backup SIP address in case of a failure in Avaya Oceana?
A. It can be set to a Default VDN number to be used when Avaya Oceana is unavailable.
B. It can be set to a RONA VDN number.
C. It can be set to an alternative Ingress VDN number when the standard Ingress VDN is unavailable.
D. It can be set to a Routing VDN number.
正解:A

質問 5:
A customer has performed the backup operation for Avaya Oceana solution.
Where can you see the backup of UCA Store service that has been completed 100%?
A. In the System Manager on the Cluster Administration under Backup and Restore Job Status
B. In the System Manager on the Server Management
C. In the System Manager on the Avaya Breeze
D. In the System Manager on the Server Administration under Backup and Restore Job Status
正解:D

質問 6:
An Avaya Oceana administrator wants to add a new Avaya Oceana agent. Prior to adding, the administrator logs in to the Communication Manager and finds that the new agent ID is already present In the "list agent-loginlD" output.
Which action can be performed by the administrator to successfully add the new agent to Avaya Oceana?
A. Remove the Agent ID from Communication Manager.
B. Add the new Avaya Oceana agent using Control Manager.
C. Over write the Agent ID using Avaya Control Manager while adding the Avaya Oceana user.
D. No action; the Agent ID is not required while adding an Avaya Oceana user In the Control Manager.
正解:B

質問 7:
During the Avaya Oceana Email Channel processing, which component sends Information to Context Store and UCM?
A. ORC
B. Email Manager
C. Agent Controller
D. Omni channel Database
正解:B

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の7497X問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のAvaya 7497Xをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 7497Xをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 7497Xを持っていることを保証します。

TopExamは君に7497Xの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

Avaya 7497X 認定試験の出題範囲:

トピック出題範囲
トピック 1
  • Analyze and troubleshoot end-to-end Voice, Email Webchat and SMS Channels
  • Analyze and troubleshoot Avaya Aura® components
トピック 2
  • Understand known issues, best practices, and considerations for resolution
  • Analyze and troubleshoot the Avaya Oceana core solution
トピック 3
  • Apply knowledge of the Avaya Oceana solution components, interfaces, and interactions necessary for solution support
トピック 4
  • Use end-to-end email and chat tracing for troubleshooting
  • Analyze and troubleshoot Avaya Oceana Workspaces
トピック 5
  • Perform routine maintenance on an Avaya Oceana solution, backup
  • restore Avaya Oceana core and the Omnichannel DataStore server

参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/21614

弊社は無料Avaya 7497Xサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料7497Xサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの7497X問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

7497X試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

弊社のAvaya 7497Xを利用すれば試験に合格できます

弊社のAvaya 7497Xは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は7497X問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

7497X無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 7497Xを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社の7497X問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 7497Xを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

7497X 関連試験
3204 - Avaya Aura® Conferencing Implementation and Maintenance Exam
78950X - Avaya Contact Center Select Implementation and Maintenance Exam
78200X - Avaya IP Office™ Platform Configuration and Maintenance Exam
33140X - Avaya Experience Portal with POM Support Certified Exam
7492X - Avaya Aura® Call Center Elite Support Exam
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。