HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

ISEB ISEB-ITILF 問題集

ISEB-ITILF

試験コード:ISEB-ITILF

試験名称:The Foundation Examination - ITIL®

最近更新時間:2025-09-10

問題と解答:全215問

ISEB-ITILF 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ISEB-ITILF 資格取得

質問 1:
Which one of the following is an objective of release and deployment management?
A. To standardize methods and procedures used for efficient and prompt handling of all changes
B. To ensure that the overall business risk of change is optimized
C. To ensure all changes to service assets and configuration items (CIs) are recorded in the configuration management system (CMS)
D. To define and agree release and deployment plans with customers and stakeholders
正解:D

質問 2:
How many people should be accountable for a process as defined in the RACI model?
A. As many as necessary to complete the activity
B. Two - the process owner and the process enactor
C. Only one - the process owner
D. Only one - the process architect
正解:C

質問 3:
What is the primary focus of business capacity management?
A. Review of all capacity supplier agreements and underpinning contracts with supplier management
B. Management, control and prediction of the performance, utilization and capacity of individual elements of IT technology
C. Management, control and prediction of the end-to-end performance and capacity of the live, operational IT services
D. Future business requirements for IT services are quantified, designed, planned and implemented in a timely fashion
正解:D

質問 4:
The design of IT services requires the effective and efficient use of "the four Ps". What are these four Ps?
A. People, process, partners, performance
B. People, process, products, partners
C. People, products, plans, partners
D. Performance, process, products, plans
正解:B

質問 5:
Where should the following information be stored?
1.The experience of staff
2.Records of user behaviour
3.Supplier's abilities and requirements
4.User skill levels
A. A configuration management database (CMDB)
B. The forward schedule of change
C. The service portfolio
D. The service knowledge management system (SKMS)
正解:D

質問 6:
Which of the following are objectives of service level management?
1: Defining, documenting and agreeing the level of FT services to be provided
2: Monitoring, measuring and reporting the actual level of services provided
3: Monitoring and improving customer satisfaction
4:
Identifying possible future markets that the service provider could operate in
A. 1, 2 and 3 only
B. 1 and 2 only
C. 1, 2 and 4 only
D. All of the above
正解:A

弊社は無料ISEB ISEB-ITILFサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ISEB-ITILFサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのISEB-ITILF問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ISEB-ITILF試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君にISEB-ITILFの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のISEB-ITILF問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社のISEB ISEB-ITILFを利用すれば試験に合格できます

弊社のISEB ISEB-ITILFは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はISEB-ITILF問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ISEB-ITILF無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のISEB ISEB-ITILFを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のISEB-ITILF問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のISEB ISEB-ITILFを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のISEB ISEB-ITILFをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたISEB ISEB-ITILFをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のISEB ISEB-ITILFを持っていることを保証します。

ISEB The Foundation Examination - ITIL® 認定 ISEB-ITILF 試験問題:

1. Which of the following service desk organizational structures are described in service operation?
1.Local service desk
2.Virtual service desk
3.IT help desk
4.Follow the sun

A) 2, 3 and 4 only
B) 1, 2 and 3 only
C) 1, 3 and 4 only
D) 1, 2 and 4 only


2. Service transition contains detailed descriptions of which processes?

A) Change management, service asset and configuration management, release and deployment management
B) Service asset and configuration management, release and deployment management, request fulfillment
C) Service level management, service portfolio management, service asset and configuration management
D) Change management, capacity management event management, service request management


3. What are underpinning contracts used to document?

A) The provision of goods and services by third party suppliers
B) Metrics and critical success factors (CSFs) for internal support teams
C) Service levels that have been agreed between the internal service provider and their customer
D) The provision of IT services or business services by a service provider


4. Which one of the following is an objective of release and deployment management?

A) To standardize methods and procedures used for efficient and prompt handling of all changes
B) To ensure that the overall business risk of change is optimized
C) To ensure all changes to service assets and configuration items (CIs) are recorded in the configuration management system (CMS)
D) To define and agree release and deployment plans with customers and stakeholders


5. Which one of the following is the BEST definition of reliability?

A) The level of risk that affects a service or process
B) How quickly a service or component can be restored to normal working order
C) The availability of a service or component
D) How long a service or configuration item (CI) can perform its function without failing


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: D

ISEB-ITILF 関連試験
ISEB-ITILV3F - ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
FCGIT - Foundation Certificate in Green IT
ISEB-SWTINT1 - ISEB Intermediate Certificate in Software Testing
ISEB-SWT2 - ISTQB-BCS Certified Tester Foundation Level
CITP-001 - BCS Chartered IT Professional Breadth of Knowledge Test
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。