弊社は無料HDI QQ0-301サンプルを提供します
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QQ0-301試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
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安全的な支払方式を利用しています
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領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のHDI QQ0-301をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI QQ0-301をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI QQ0-301を持っていることを保証します。
弊社のHDI QQ0-301を利用すれば試験に合格できます
弊社のHDI QQ0-301は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はQQ0-301問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI QQ0-301を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のQQ0-301問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI QQ0-301を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
HDI Service Desk Manager (SDM) 認定 QQ0-301 試験問題:
1. Which of these are important benefits of having an effective team?
(Choose 2)
A) Improved staff and customer relations.
B) Exemplary time management.
C) Improved task scheduling.
D) A willingness to collaborate with and assist other team members.
E) Improved acceptance of your team by other departments.
2. What are the two best descriptions of a team player?
(Choose 2)
A) A team player is reliable, considerate and respectful of others.
B) A team player is a person that can be relied upon.
C) A team player has a high customer satisfaction rating.
D) A team player meets individual performance goals.
3. Why would you carry out an annual customer satisfaction survey?
(Choose 1)
A) In order to boost the Service Desks image and morale.
B) To identify customers who need better IT education.
C) To establish customer perception of the Service Desk over the period.
D) To show the percentage of customers using the latest system releases.
4. Which is a key first step in preparing to coach a member of your team?
(Choose 1)
A) Identify a quiet environment to carry out the coaching.
B) Assess their abilities, competencies and commitment level.
C) Ask other team members to highlight the individuals weaknesses.
D) Research the individuals career history.
5. What is the greatest benefit of implementing an IT change management process?
(Choose 1)
A) The change management process ensures that all changes will be successful.
B) The change management process prevents unauthorised changes from being made.
C) The change management process eliminates the damage created by unnecessary changes.
D) The change management process improves the productivity of customers.
質問と回答:
質問 # 1 正解: A、D | 質問 # 2 正解: A、B | 質問 # 3 正解: C | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: B |