HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

HDI QQ0-301 問題集

QQ0-301

試験コード:QQ0-301

試験名称:HDI Service Desk Manager (SDM)

最近更新時間:2024-04-19

問題と解答:全198問

QQ0-301 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集QQ0-301 資格取得

質問 1:
What process is used to document and monitor the Service Desks service objectives and goals?
(Choose 1)
A. Objective management.
B. Service level management.
C. Performance management.
D. Risk management.
正解:B

質問 2:
How will a SWOT best assist you in developing your teams performance?
(Choose 1)
A. A SWOT helps you identify areas for growth for your team.
B. A SWOT helps you identify marketing opportunities as it shows the teams strengths.
C. A SWOT provides an opportunity to hold regular meetings with your team.
D. A SWOT enables you to identify incentives that are attractive to your team.
正解:A

質問 3:
Which of these is important for controlling and co-ordinating activities?
(Choose 1)
A. Oversee all day-to-day tasks.
B. Set rigid target deadlines for each tasks activities.
C. Set task priorities to meet senior management directives.
D. Delegate and empower where appropriate.
正解:D

質問 4:
Which of the following best demonstrates the success of Service Level Management?
(Choose 1)
A. Internal charging is introduced.
B. Detailed OLAs are agreed and in place.
C. Management buy-in is obtained.
D. Incident management is in place.
正解:C

質問 5:
What is coaching?
(Choose 1)
A. Getting better performing staff to work with poorer performers to show them how to do better.
B. Showing staff examples of excellent performance so they can follow the lead.
C. The process of helping to enable the team to build their strengths based on a co-operative relationship.
D. How to structure a dynamic team.
正解:C

質問 6:
What is the relationship between the Service Desks average speed to Answer and its abandon rate?
(Choose 1)
A. The average speed to Answer has no effect on the abandon rate.
B. If the average speed to Answer is high then the abandon rate is likely to be low.
C. If the average speed to Answer is low then the abandon rate is likely to be high.
D. If the average speed to Answer is high then the abandon rate is likely to be high.
正解:D

質問 7:
Which of these are important benefits of having an effective team?
(Choose 2)
A. Improved staff and customer relations.
B. Exemplary time management.
C. Improved task scheduling.
D. A willingness to collaborate with and assist other team members.
E. Improved acceptance of your team by other departments.
正解:A,D

質問 8:
You are planning to implement self-service as another option for your customers for their service and support requirements. What would you describe as three key customer benefits of this option?
(Choose 3)
A. It enables customers to check call status.
B. It allows customers to log their own requests and incidents.
C. It allows customers access to the knowledgebase.
D. It enables customers to update the schedules.
E. It enables customers to make their own amendments to procedures.
正解:A,B,C

質問 9:
Which two are key characteristics of an effective manager?
(Choose 2)
A. Develops effective procedures and implements them.
B. Understands business direction.
C. Demands extra effort to meet deadlines.
D. Continually champions the business goals and culture.
正解:A,B

弊社は無料HDI QQ0-301サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料QQ0-301サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのQQ0-301問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

QQ0-301試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君にQQ0-301の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のQQ0-301問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のHDI QQ0-301をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI QQ0-301をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI QQ0-301を持っていることを保証します。

弊社のHDI QQ0-301を利用すれば試験に合格できます

弊社のHDI QQ0-301は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はQQ0-301問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

QQ0-301無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI QQ0-301を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のQQ0-301問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI QQ0-301を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

HDI Service Desk Manager (SDM) 認定 QQ0-301 試験問題:

1. Which of these are important benefits of having an effective team?
(Choose 2)

A) Improved staff and customer relations.
B) Exemplary time management.
C) Improved task scheduling.
D) A willingness to collaborate with and assist other team members.
E) Improved acceptance of your team by other departments.


2. What are the two best descriptions of a team player?
(Choose 2)

A) A team player is reliable, considerate and respectful of others.
B) A team player is a person that can be relied upon.
C) A team player has a high customer satisfaction rating.
D) A team player meets individual performance goals.


3. Why would you carry out an annual customer satisfaction survey?
(Choose 1)

A) In order to boost the Service Desks image and morale.
B) To identify customers who need better IT education.
C) To establish customer perception of the Service Desk over the period.
D) To show the percentage of customers using the latest system releases.


4. Which is a key first step in preparing to coach a member of your team?
(Choose 1)

A) Identify a quiet environment to carry out the coaching.
B) Assess their abilities, competencies and commitment level.
C) Ask other team members to highlight the individuals weaknesses.
D) Research the individuals career history.


5. What is the greatest benefit of implementing an IT change management process?
(Choose 1)

A) The change management process ensures that all changes will be successful.
B) The change management process prevents unauthorised changes from being made.
C) The change management process eliminates the damage created by unnecessary changes.
D) The change management process improves the productivity of customers.


質問と回答:

質問 # 1
正解: A、D
質問 # 2
正解: A、B
質問 # 3
正解: C
質問 # 4
正解: B
質問 # 5
正解: B

QQ0-301 関連試験
QQ0-300 - HDI qulilfied help desk manager(hdm)
HD0-200 - HDI Qualified Help Desk Senior Analyst
QQ0-200 - HDI qualified help desk senior analyst(hdsa)
QQ0-401 - SDI-Service Desk Foundation Qualification
HD0-100 - Help Desk Analyst (HDA)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。