安全的な支払方式を利用しています
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領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Salesforce CRT-261サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料CRT-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのCRT-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
CRT-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce CRT-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce CRT-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce CRT-261を持っていることを保証します。
弊社のSalesforce CRT-261を利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce CRT-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はCRT-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce CRT-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のCRT-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce CRT-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
TopExamは君にCRT-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Salesforce CRT-261 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
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トピック 1 | - Given a scenario, determine how to facilitate a successful consulting engagement (plan, gather requirements, design, build, test, and document)
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トピック 2 | - Given a set of desired metrics, determine the appropriate reporting solution, taking into account data sources, data volume, and various contact center technologies (ACD, IVR, PBX, etc.).
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トピック 3 | - Given a set of requirements, design a case management solution from case creation to closure including case assignment, case escalation, case resolution, and case disposition.
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トピック 4 | - Explain the use cases and benefits for different interaction channels
- Identify the benefits of a knowledge base
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トピック 5 | - Explain the design considerations (user interface, user profiles, objects to expose, sharing model, reporting, etc.) and best practices when configuring an interaction channel solution (mobile, phone, email, web, chat, or social media).
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トピック 6 | - Given a scenario, understand the use cases and benefits for implementing CTI, Communities, and Field Service Lightning
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トピック 7 | - Describe the use cases and functionality for each interaction channel (communities, mobile, phone, email, web, chat, SOS
- video channel, and social media.)
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トピック 8 | - Explain the knowledge article lifecycle including creation, publishing, consumption, and feedback
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トピック 9 | - Given a scenario, identify the appropriate Service Console features to meet the business need
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トピック 10 | - Given a scenario, describe the considerations when migrating from Knowledge to Lightning Knowledge
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トピック 11 | - Given a scenario, analyze customer requirements to determine an appropriate solution design considering capabilities, limitations, and design trade-offs
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トピック 12 | - Given business process requirements, determine the appropriate approach to manage Knowledge adoption and maintenance
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トピック 13 | - Distinguish the key components that contribute to performance optimization within a design
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トピック 14 | - Explain the considerations for data migration and data quality
- Explain the factors that influence key contact center metrics, KPIs, and business challenges
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トピック 15 | - Explain the use cases, capabilities, and limitations of Service Cloud automation (Flow, process builder, quick actions, macros, quick text).
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トピック 16 | - Given a set of business requirements, describe how a feature should be implemented
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参照:https://trailhead.salesforce.com/en/academy/classes/crt261-certification-preparation-for-service-cloud-consultant/