安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のService-Cloud-Consultant問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce Service-Cloud-Consultantをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce Service-Cloud-Consultantをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce Service-Cloud-Consultantを持っていることを保証します。
弊社は無料Salesforce Service-Cloud-Consultantサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料Service-Cloud-Consultantサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのService-Cloud-Consultant問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
Service-Cloud-Consultant試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社のSalesforce Service-Cloud-Consultantを利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce Service-Cloud-Consultantは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はService-Cloud-Consultant問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce Service-Cloud-Consultantを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君にService-Cloud-Consultantの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のService-Cloud-Consultant問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce Service-Cloud-Consultantを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Salesforce Certified Service cloud consultant 認定 Service-Cloud-Consultant 試験問題:
1. Cloud Kicks (CK) started out as a small shoe company. Now, CK is growing and needs to meet changing customer expectations while also uplifting agent skill sets and organizational success.
In which order would a consultant work through a high-level discussion and planning session with CK?
A) Gather organizational vision, match appropriate metrics, plan for user feedback, and map processes.
B) Gather organizational vision, map processes, plan metrics, and plan for user feedback.
C) Gather organizational vision, map processes, plan for user feedback, and define metrics.
2. Universal Containers (UC) has a policy that requires all email traffic to remain within its firewall. UC receives up to 2,000 cases per day, some of which include large email attachments from customers.
When implementing Salesforce in this scenario, which solution should a consultant recommend?
A) Email relay
B) Email-to-Case
C) deg -Demand Email-to-Case
3. What is a consideration when adding a report chart to a Page Layout or a Lightning Record Page?
A) The report must be used on a Dashboard.
B) The report must contain a chart.
C) The report must have a standard Report Type.
4. Cloud Kicks' service agents frequently receive requests for order updates. All order information is managed by a separate cloud-based enterprise resource planning (ERP) system.
Agents currently jump between applications to search for these details and have asked if this process can be improved.
Which approach should the consultant recommend to streamline the process?
A) Create a dynamic action that launches the ERP system with a deep link to the order locator.
B) Use Salesforce Connect and External Objects to represent this information in Salesforce.
C) Create a batch integration process that runs hourly to pull all order updates into Salesforce
5. Service agents at Cloud Kicks frequently encounter duplicate cases from the same customers in different channels.
Management would like to provide a method for service agents to handle duplicates and delete one of the cases.
Which action should a consultant recommend?
A) Set up duplicate rules on Case.
B) Create an autolaunched Flow,
C) Enable Case Merge.
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: B | 質問 # 3 正解: B | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: C |