livechat
期間限定特別サービス、15%割引キャンペーン実施中、02:23:55において終了。お得な割引コード:TOPJP2025
HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

EXIN ITILFNDv4 問題集

ITILFNDv4

試験コード:ITILFNDv4

試験名称:ITIL 4 Foundation

最近更新時間:2025-08-14

問題と解答:全120問

ITILFNDv4 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥7599 

無料問題集ITILFNDv4 資格取得

質問 1:
Which statement about change management is CORRECT?
A. It optimizes overall business risk
B. It ensures that service requests follow the normal change management process
C. It optimizes financial exposure
D. It ensures that all changes are authorized by the change advisory board (CAB)
正解:D

質問 2:
Which is an example of improving service utility using service management automation?
A. Pre-determined routing of a service request
B. Monitoring service availability
C. Reducing the time to compile service data
D. Faster resource allocation
正解:D

質問 3:
What type of change is pre-authorized, low risk, relatively common, and follows a procedure or work instruction?
A. A normal change
B. A standard change
C. An emergency change
D. An internal change
正解:B

質問 4:
Which is the correct combination of items that makes up an IT service?
A. Information technology, people and processes
B. Information technology, networks and people
C. People, processes and customers
D. Customers, providers and documents
正解:A

質問 5:
Which is an important principle of communication in service operation?
A. It is stored in the configuration management system
B. Information should always be communicated
C. It has an intended purpose or a resultant action
D. Meetings are always the best method of communication
正解:C

質問 6:
Which service catalogue view is considered beneficial when constructing the relationship between services, SLAs, OLAs, and other underpinning agreements?
A. Service-based SLA view
B. Retail customer view
C. Supporting services view
D. Wholesale customer view
正解:C

質問 7:
When planning 'continual improvement', which approach for assessing the current state of a service is CORRECT?
A. An organization should always use a strength, weakness, opportunity and threat (SWOT) analysis
B. An organization should always use a single technique to ensure metrics are consistent
C. An organization should always develop competencies in methodologies and techniques that will meet their needs
D. An organization should always use an approach that combines Lean, Agile and DevOps methodologies
正解:C

質問 8:
Which process works with incident management to ensure that security breaches are detected and logged?
A. Service level management
B. Access management
C. Continual service improvement
D. Change management
正解:B

ITILFNDv4 関連試験
ITILFND - ITIL - Foundation
ITILSC-SOA-JPN - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements (ITILSC-SOA日本語版)
ITILFND_V4 - ITIL 4 Foundation
ITILSC-SOA - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements
連絡方法  
 support@topexam.jp サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。
a