弊社は無料ITIL ITIL-4-Transitionサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITIL-4-Transitionサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITIL-4-Transition問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
ITIL-4-Transition試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のITIL ITIL-4-Transitionをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたITIL ITIL-4-Transitionをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のITIL ITIL-4-Transitionを持っていることを保証します。
TopExamは君にITIL-4-Transitionの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のITIL-4-Transition問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のITIL ITIL-4-Transitionを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社のITIL ITIL-4-Transitionを利用すれば試験に合格できます
弊社のITIL ITIL-4-Transitionは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITIL-4-Transition問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のITIL ITIL-4-Transitionを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITIL-4-Transition問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
ITIL 4 Managing Professional Transition 認定 ITIL-4-Transition 試験問題:
1. What is the expected outcome from using a service value chain?
A) The application of practices
B) Customer engagement
C) Service value streams
D) Value realization
2. An organization is experiencing difficulties with the way it resolves incidents. The service desk staff are often unsure which teams to escalate an incident to. The incident is then passed between different teams until it reaches the correct team. Also, the service desk analyst does not always know the correct type of information and level of detail which will be required by the team that resolved the issue. The organization is considering moving away from a formally organized system of tiered support groups. Which is an alternative to this structure that would help to improve the situation?
A) Swarming
B) Data analytics
C) Robotic process automation
D) Continuous integration
3. A legacy financial system requires the user to manually enter the time and date of the transaction to meet regulatory requirements. A recent internal audit has shown that these fields are often blank.
Which are effective controls that could improve compliance?
1. Modify the application to automatically add the current time and date when transaction is entered
2. Establish a communication plan to remind users of the importance of time and date on transactions
3. Develop a goals cascade so all staff know their role in achieving company goals
4. Create a report showing non-compliant records and take action to correct
A) 1 and 4
B) 1 and 2
C) 2 and 3
D) 3 and 4
4. Which two stakeholders co-create value in the service relationship?
A) The investor and supplier
B) The consumer and provider
C) The provider and supplier
D) The investor and consumer
5. The CIO of a large multi-national organization has noticed that the whole IT department are performing poorly. The CIO is committed to changing the behaviour patterns of their staff to improve performance across the whole IT department.
Which of the following will BEST help to improve staff behaviour?
A) Implementing CI/CD toots to deploy software quickly
B) Comparing the cost of delay' between work items to ensure that financially valuable work is prioritized
C) Running safe to fail experiments that provide learning opportunities
D) Adopting Kanban boards to visualise the flow of work across software development teams
質問と回答:
質問 # 1 正解: D | 質問 # 2 正解: A | 質問 # 3 正解: A | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: C |