HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

ITIL ITIL-4-Transition 問題集

ITIL-4-Transition
ITIL-4-Transition日本語版
「クリックして表示

試験コード:ITIL-4-Transition

試験名称:ITIL 4 Managing Professional Transition

最近更新時間:2024-05-04

問題と解答:全63問

ITIL-4-Transition 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITIL-4-Transition 資格取得

質問 1:
Which is an example of a digital organization?
A. An organization which has undergone an IT transformation
B. An organization which uses IT to improve its 'service desk' practice
C. An organization which uses IT to support its operational processes
D. An organization which uses IT to change its strategic direction
正解:D
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 2:
A customer is retiring a service and has terminated the contract for the service with the service provider. The service provider will continue to deliver other services to the customer. Which should the service provider include in the plans to off board the service?
A. Providing information to users about how to contact the service desk
B. Identifying and making request for outstanding payments for the service
C. Ensuring that user access rights are revoked for all services
D. Creating training schedules for users on how to use the service
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 3:
An organization's lead times and the flow of tasks across value streams are being impacted because tasks often sit waiting in queues.
Which technique can be used to overcome this challenge?
A. Introducing a push system
B. Limiting work-in-progress
C. Clarifying definition of done'
D. Increasing batch sizes
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 4:
Which charging mechanism could cause the price of a service to change depending on the time of day?
A. Cost
B. Cost plus
C. Differential charging
D. Market price
正解:C

質問 5:
The CIO of a large multi-national organization has noticed that the whole IT department are performing poorly. The CIO is committed to changing the behaviour patterns of their staff to improve performance across the whole IT department.
Which of the following will BEST help to improve staff behaviour?
A. Implementing CI/CD toots to deploy software quickly
B. Comparing the cost of delay' between work items to ensure that financially valuable work is prioritized
C. Running safe to fail experiments that provide learning opportunities
D. Adopting Kanban boards to visualise the flow of work across software development teams
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 6:
A service provider is in a partnership relationship with a service consumer. The services provided are complex with new functionality and improvements constantly being developed using agile methods.
Which is the BEST approach for validating service value?
A. Work together to identify methods of checking service value and check that value propositions are still valid
B. Produce service level reports and an analysis of the cost and risks of service delivery
C. Perform ad-hoc service reviews and produce reports of service outputs
D. Regularly perform user satisfaction surveys and an analysis of the costs and risks removed from the service consumer
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

弊社は無料ITIL ITIL-4-Transitionサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITIL-4-Transitionサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITIL-4-Transition問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITIL-4-Transition試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のITIL ITIL-4-Transitionをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたITIL ITIL-4-Transitionをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のITIL ITIL-4-Transitionを持っていることを保証します。

TopExamは君にITIL-4-Transitionの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITIL-4-Transition問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のITIL ITIL-4-Transitionを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社のITIL ITIL-4-Transitionを利用すれば試験に合格できます

弊社のITIL ITIL-4-Transitionは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITIL-4-Transition問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITIL-4-Transition無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のITIL ITIL-4-Transitionを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITIL-4-Transition問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

ITIL 4 Managing Professional Transition 認定 ITIL-4-Transition 試験問題:

1. An organization with established processes for managing incidents, changes, and problems, receives a high volume of calls from users complaining that their issues are not being resolved efficiently.
What is the FIRST step the organization should take to start to improve the situation?

A) Improve the integration of tools to ensure there are no gaps between processes
B) Review skills and competencies of user support staff to ensure they have the required capability
C) Encourage teams to collaborate so they can focus on value for users
D) Use value stream mapping to help understand the end-to-end flow of user support


2. An organization supports the users of its services using a tiered structure. There are many specialists in the second- and third-line resolution teams who have worked for the organization for a long time. The organization is in the process of deploying many changes to services. This is likely to result in a large number of complex incidents. In addition, there are long backlogs of work for the second and third-line resolution teams to complete.
Which is the BEST approach or technique to resolve this situation?

A) Swarming
B) Service integration and management
C) An information model
D) Machine learning


3. Which statement about user communities is CORRECT?

A) Every user community should have at least one super-user
B) Informal user communities should be disbanded and merged into official groups
C) User communities are created by service providers to investigate the cause of problems
D) Communities set up by users may be recognized and supported by service providers


4. What BEST describes the relationship between planning and risk?

A) Planning focuses on what needs to be accomplished, risk management is part of how work is to be performed
B) Planning should always consider risks and how to mitigate them
C) Planning is a high level function, risk management is a tactical activity
D) Risk management is the exclusive domain of dedicated risk managers


5. A designer has been asked by an organization to design a new office chair. The designer has proposed a plant that they have been asked to validate. In 'design thinking', what should the designer do to BEST validate the plan

A) Ask the user to communicate their needs for the chair
B) Ask the user to provide feedback on a prototype of the chair
C) Adopt the user's point of view of using the chair
D) Decide for the user what is important for the chair


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: D
質問 # 4
正解: B
質問 # 5
正解: A

ITIL-4-Transition 関連試験
ITIL-4-Transition-JPN - ITIL 4 Managing Professional Transition (ITIL-4-Transition日本語版)
ITIL-4-Transition-German - ITIL 4 Managing Professional Transition (ITIL-4-Transition Deutsch Version)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。